dc.contributor.author |
Григор`єва, К.А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-23T09:54:06Z |
|
dc.date.available |
2023-02-23T09:54:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Формування елементiв стратегiї розвитку пiдприємства (на прикладi ТОВ "Компанiя "Спорт-Марiн") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та стратегiя розвитку пiдприємства" / Кристина Олексiївна Григор'єва ; наук. кер. Раїса Володимирiвна Грiнченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 83 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Hryhorieva2022.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегії розвитку підприємства, види стратегій розвитку підприємства, головні елементи та етапи формування стратегії розвитку підприємства.
Проаналізовано стан фінансового-господарської діяльності ТОВ «Компанія «Спорт-Марін» та проведена аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища функціонування ТОВ «Компанія «Спорт-Марін» в сучасних ринкових умовах.
Запропоновано впровадження стратегії проникнення для підприємства ТОВ «Компанія «Спорт-Марін», яка складається із наступних елементів: створення сайту підприємства, створення додатку підприємства, розповсюдження рекламної інформації з допомогою білбордів та розробка заходів підвищення кваліфікації працівників підприємства (торгового персоналу). Було проведено розрахунки, які свідчать про ефективність запропонованих стратегії. |
en_US |
dc.description.abstract |
The work considers the theoretical aspects of the enterprise development strategy, types of enterprise development strategies, the main elements and stages of formation of the enterprise development strategy.
It analyses the state of financial and economic activity of "Sport-Marine" LLC and analyses internal and external environment of functioning of "Sport-Marine" LLC in modern market conditions.
It is proposed to introduce a penetration strategy for the enterprise "Sport-Marine Company" LLC, which consists of the following elements: creation of the enterprise's website, creation of the enterprise's application, distribution of advertising information through billboards and development of measures to improve the skills of employees of the enterprise (sales staff). Calculations have been carried out, which indicate the effectiveness of the proposed strategy. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
стратегія розвитку |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
стратегічний аналіз |
en_US |
dc.subject |
зовнішнє середовище |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
en_US |
dc.subject |
development strategy |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.subject |
strategic analysis |
en_US |
dc.subject |
external environment |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.title |
Формування елементів стратегії розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «Компанія «Спорт-Марін») |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of elements of the enterprise development strategy (on the example of LLC "Company "Sport-Marine") |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |