00 DSpace/Manakin Repository

Формування елементів стратегії розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «Компанія «Спорт-Марін»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григор`єва, К.А.
dc.date.accessioned 2023-02-23T09:54:06Z
dc.date.available 2023-02-23T09:54:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Формування елементiв стратегiї розвитку пiдприємства (на прикладi ТОВ "Компанiя "Спорт-Марiн") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та стратегiя розвитку пiдприємства" / Кристина Олексiївна Григор'єва ; наук. кер. Раїса Володимирiвна Грiнченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 83 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Hryhorieva2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегії розвитку підприємства, види стратегій розвитку підприємства, головні елементи та етапи формування стратегії розвитку підприємства. Проаналізовано стан фінансового-господарської діяльності ТОВ «Компанія «Спорт-Марін» та проведена аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища функціонування ТОВ «Компанія «Спорт-Марін» в сучасних ринкових умовах. Запропоновано впровадження стратегії проникнення для підприємства ТОВ «Компанія «Спорт-Марін», яка складається із наступних елементів: створення сайту підприємства, створення додатку підприємства, розповсюдження рекламної інформації з допомогою білбордів та розробка заходів підвищення кваліфікації працівників підприємства (торгового персоналу). Було проведено розрахунки, які свідчать про ефективність запропонованих стратегії. en_US
dc.description.abstract The work considers the theoretical aspects of the enterprise development strategy, types of enterprise development strategies, the main elements and stages of formation of the enterprise development strategy. It analyses the state of financial and economic activity of "Sport-Marine" LLC and analyses internal and external environment of functioning of "Sport-Marine" LLC in modern market conditions. It is proposed to introduce a penetration strategy for the enterprise "Sport-Marine Company" LLC, which consists of the following elements: creation of the enterprise's website, creation of the enterprise's application, distribution of advertising information through billboards and development of measures to improve the skills of employees of the enterprise (sales staff). Calculations have been carried out, which indicate the effectiveness of the proposed strategy.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject стратегічний аналіз en_US
dc.subject зовнішнє середовище en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject 076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність en_US
dc.subject development strategy en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject strategic analysis en_US
dc.subject external environment en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.title Формування елементів стратегії розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «Компанія «Спорт-Марін») en_US
dc.title.alternative Formation of elements of the enterprise development strategy (on the example of LLC "Company "Sport-Marine") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу