У роботі розглядаються сутність, функції та види прибутку підприємства, напрями
та фактори підвищення обсягів прибутку підприємства, визначено стратегічні підходи до
підвищення прибутку підприємства
Проаналізовано історія підприємства ТОВ «Телекард-прилад» та розвиток галузі
приладобудування України, визначені зовнішні та внутрішні фактори формування
прибутковості підприємства ТОВ «Телекарт-прилад» та проведено стратегічний аналіз
рівня прибутку його підприємства.
Запропоновано підвищення обсягів прибутку підприємства за рахунок
впровадження нового виду продукції та підвищення організації проектно-
конструкторських робіт.
The work examines the essence, functions and types of the company's profit, directions
and factors for increasing the volume of the company's profit, strategic approaches to increasing
the company's profit are defined
The history of Telekart-Prylad LLC and the development of the instrument
manufacturing industry of Ukraine were analyzed, the external and internal factors of
profitability of Telekart-Prylad LLC were determined, and a strategic analysis of the profit level
of its enterprise was carried out.
It is proposed to increase the company's profit by introducing a new type of product and
improving the organization of design and construction work.