У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності на аграрних підприємствах, досліджується стан національного ринку агропромислового комплексу, охарактеризовані специфічні особливості аграрного маркетингу.
Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Оріон+», досліджено маркетингове середовище підприємства, проаналізовано стан його товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики.
Запропоновано вдосконалення товарної політики шляхом виробництва вторинних продуктів. Надані рекомендації для поповнення земельного банку: покращення стратегії ведення особистих продажів, мережевий маркетинг, семплінги, соціальний маркетинг. Доведена необхідність регулярного вимірювання показнику іміджу та показаний спосіб його підрахунку.
The work considers the theoretical aspects of marketing activities at agricultural enterprises, studies the state of the national market of the agro-industrial complex, characterizes the specific features of agricultural marketing.
The financial and economic activity of LLC "Orion +" is analyzed, the marketing environment of the enterprise is studied, the state of its commodity, price, sales and communication policy is analyzed.
Improvement of commodity policy by means of production of secondary products is proposed. Recommendations for replenishing the land bank are given: improving the strategy of personal sales, network marketing, sampling, social marketing. The necessity of regular measurement of the image indicator is proved and the method of its calculation is shown.