Предметом даної кваліфікаційної роботи є аналіз потреб споживачів та модель купівельної поведінки споживачів на ринку забудовників. Об'єкт випускної роботи – діяльність підприємства, яке здійснює посередницьку, проектну та будівельну діяльність у сфері нерухомості Полтавської області, у процесі споживання послуг.
В першому розділі розглянуто концептуальні засади поведінки споживачів; в другому аналітичному розділі роботи викладено результати дослідження поведінки споживачів ТОВ «Лубнижитлобуд 2010»; в третьому практичному розділі відображено пропозиції щодо розробки стратегії просування ТОВ «Лубнижитлобуд 2010».
The subject of this qualification work is the analysis of consumer needs and the model of consumer purchasing behavior in the builders' market. The object of the thesis is the activity of the enterprise, which carries out mediation, design and construction activities in the field of real estate in the Poltava region, in the process of consuming services.
In the first chapter, the conceptual principles of consumer behavior are considered; in the second analytical section of the work, the results of the study of consumer behavior of Lubnyzhitlobud LLC "Lubnyzhitlobud 2010" are presented; the third practical section reflects proposals for developing a promotion strategy for Lubnyzhitlobud 2010 LLC.