dc.contributor.author |
Тіора, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-28T10:26:39Z |
|
dc.date.available |
2023-02-28T10:26:39Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Комунiкативна полiтика в системi маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олег Олегович Тiора ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 109 с. |
|
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Tiora2022.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси аналізу маркетингової комунікативної політики ТОВ «Телекарт- Прилад» та розробки рекомендацій для її удосконалення.
У роботі розглянуто сутність і значення маркетингової комунікативної політики підприємства; надано характеристику процесу розробки маркетингової комунікативної політики підприємства; визначено особливості маркетингової комунікативної політики промислових підприємств.
Здобувачем надано організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»; досліджено маркетингове середовище ТОВ «Телекарт-прилад»; надано характеристику комунікативної політики та її місця в комплексі маркетингу підприємства.
Запропоновано рекомендації з удосконалення комунікативної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» шляхом активізації виставкової діяльності; розроблено пропозиції з удосконалення просування ТОВ «Телекарт-прилад» в мережі Інтернет; визначено заходи з удосконалення рекламної активності ТОВ «Телекарт-Прилад». |
en_US |
dc.description.abstract |
The master's qualification thesis includes three sections. The object of the master's thesis is the research processes of the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC.
In the work, the researcher considered the essence and significance of the marketing communication policy of the enterprise; provided a description of the process of developing a marketing communication policy; determined the peculiarities of the marketing communication policy of industrial enterprises.
The acquirer provided the organizational and economic characteristics of the «Telekart-prуlad» LLC enterprise; researched the marketing environment of "Telekart-prуlad" LLC; provided a description of the communication policy and its place in the enterprise's marketing complex.
The author proposed recommendations for improving the communication policy of "Telekart-Prylad" LLC due to the activation of exhibition activities; developed proposals for improving the promotion of "Telekart-prуlad" LLC on the Internet; created measures to improve the advertising activity of "Telekart-Prylad" LLC. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
промисловий маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингова комунікаційна політика |
en_US |
dc.subject |
виставкова діяльність |
en_US |
dc.subject |
Інтернет маркетинг |
en_US |
dc.subject |
075 маркетинг |
en_US |
dc.subject |
industrial marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing communication policy |
en_US |
dc.subject |
exhibition activity |
en_US |
dc.subject |
Internet marketing |
en_US |
dc.title |
Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад" |
en_US |
dc.title.alternative |
Communication policy in the marketing system of Telekart-Prylad LLC |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |