DSpace Repository

Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад"

Show simple item record

dc.contributor.author Тіора, О.О.
dc.date.accessioned 2023-02-28T10:26:39Z
dc.date.available 2023-02-28T10:26:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Комунiкативна полiтика в системi маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олег Олегович Тiора ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 109 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Tiora2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси аналізу маркетингової комунікативної політики ТОВ «Телекарт- Прилад» та розробки рекомендацій для її удосконалення. У роботі розглянуто сутність і значення маркетингової комунікативної політики підприємства; надано характеристику процесу розробки маркетингової комунікативної політики підприємства; визначено особливості маркетингової комунікативної політики промислових підприємств. Здобувачем надано організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»; досліджено маркетингове середовище ТОВ «Телекарт-прилад»; надано характеристику комунікативної політики та її місця в комплексі маркетингу підприємства. Запропоновано рекомендації з удосконалення комунікативної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» шляхом активізації виставкової діяльності; розроблено пропозиції з удосконалення просування ТОВ «Телекарт-прилад» в мережі Інтернет; визначено заходи з удосконалення рекламної активності ТОВ «Телекарт-Прилад». en_US
dc.description.abstract The master's qualification thesis includes three sections. The object of the master's thesis is the research processes of the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC. In the work, the researcher considered the essence and significance of the marketing communication policy of the enterprise; provided a description of the process of developing a marketing communication policy; determined the peculiarities of the marketing communication policy of industrial enterprises. The acquirer provided the organizational and economic characteristics of the «Telekart-prуlad» LLC enterprise; researched the marketing environment of "Telekart-prуlad" LLC; provided a description of the communication policy and its place in the enterprise's marketing complex. The author proposed recommendations for improving the communication policy of "Telekart-Prylad" LLC due to the activation of exhibition activities; developed proposals for improving the promotion of "Telekart-prуlad" LLC on the Internet; created measures to improve the advertising activity of "Telekart-Prylad" LLC.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject промисловий маркетинг en_US
dc.subject маркетингова комунікаційна політика en_US
dc.subject виставкова діяльність en_US
dc.subject Інтернет маркетинг en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject industrial marketing en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject exhibition activity en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.title Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ "Телекарт-Прилад" en_US
dc.title.alternative Communication policy in the marketing system of Telekart-Prylad LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account