00 DSpace/Manakin Repository

Застосування PR-заходів у діяльності вищих навчальних закладів на прикладі Кафедри Маркетингу та Міжнародної Логістики ОНЕУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шульга, С.В.
dc.date.accessioned 2023-02-28T11:06:39Z
dc.date.available 2023-02-28T11:06:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Застосування PR-заходiв у дiяльностi вищих навчальних закладiв на прикладi Кафедри Маркетингу та Мiжнародної Логiстики ОНЕУ : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Сергiй Володимирович Шульга ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулiнська . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 118 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Shulha2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності кафедри, комплекс маркетингової політики комунікацій і піар-діяльність зокрема. В ході дослідження були охоплені основні напрями підходи в сфері піар, що можуть використовуватися закладами освіти. Розглянута методика підвищення ефективності різних підходів до організації зв’язків з громадськістю, а також проаналізовано специфіку організації піар-діяльності у сфері освіти. Проаналізовано маркетингову діяльність кафедри маркетингу: комплекс маркетингу підрозділу, його маркетингове середовище, дана оцінка комплексу маркетингових комунікацій кафедри та дієвості піар-стратегії маркетингу, яку реалізує кафедра. Визначено шляхи для вдосконалення піар-стратегії кафедри. Запропоновано низку заходів для вдосконалення маркетингової політики комунікацій кафедри, запропоновано методологію та шаблон для розробки піар-програми кафедри. Окрім цього, окреслено основні тенденції у сфері маркетингових комунікацій, які застосовуються бізнесом сучасному світі і є застосовними для організацій в сфері освіти. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of an organization. Special attention was paid to marketing communication policy. The research covers main pathways of Public Relations activity which educational institutions may use. Apart from it, approaches to evaluation of communication policy performance as well as marketing communications complex in the education field were considered. Author analyzes the marketing activity of the department of marketing of ONEU. The analysis includes: the complex of marketing of the department, its marketing environment, provides the performance evaluation of marketing communications complex and the performance of current PR-strategy. Author offers a list of measures aimed at improvement of the department`s marketing communication policy with the special attention paid to PR-activity. In the field of PR as form activities optimization the PR-strategy was offered. As the final recommendation part, main modern trends in marketing communications applicable for the department of marketing specificity were described.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова політика комунікацій en_US
dc.subject МПК en_US
dc.subject піар-діяльність en_US
dc.subject комплекс маркетингових комунікацій організації en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject MCP en_US
dc.subject Public Relations en_US
dc.subject enterprise’s marketing communication complex en_US
dc.title Застосування PR-заходів у діяльності вищих навчальних закладів на прикладі Кафедри Маркетингу та Міжнародної Логістики ОНЕУ en_US
dc.title.alternative Improvements of PR-events in activity of higher education institution on the example of Department of Marketing and International Logistics of ONEU en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу