00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі компанії balloons bar «Кулька»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клюс, І.Г.
dc.date.accessioned 2023-03-01T08:48:35Z
dc.date.available 2023-03-01T08:48:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Удосконалення маркетингової комунiкативної полiтики пiдприємства на прикладi компанiї balloons bar "Кулька" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Iрина Геннадiївна Клюс ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 105 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Klius2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – компанія Balloons bar «Кулька». У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики підприємств торгівлі, специфіка товарів масового споживання та особливості використання SMM в комунікативній політиці підприємств торгівлі. Проаналізовано маркетингову комунікаційну політику підприємства balloons bar «Кулька», його загальну характеристику, маркетингове середовище та SMM-діяльність. Запропоновано удосконалення SMM стратегії та проаналізовано її ефективність після просування. Запропоновано запровадження нової послуги друку на повітряних кульках та співробітництво з магазинами квітів. en_US
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. Object of study is Balloons bar "Kulka" company. Thesis deals with theoretical aspects of the communicative policy of trade enterprises, the specification of mass consumption goods and the peculiarities of the use of SMM in the communicative policy of trade enterprises. Author analysis the marketing communication policy of the company balloons bar "Kulka", its general characteristics, marketing environment and SMM activities. The improvement of the SMM strategy is proposed and its effectiveness after promotion is analyzed. The introduction of a new balloon printing service and cooperation with flower shops is proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова комунікаційна політика en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject товарна політика підприємства en_US
dc.subject SMM (соціальний медіа маркетинг) en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject commodity policy enterprise en_US
dc.subject SMM (social media marketing) en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі компанії balloons bar «Кулька» en_US
dc.title.alternative Improvement of the marketing communication policy of the enterprise (on the example of balloons bar "Kulka") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу