DSpace Repository

Управління маркетингом підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД» в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Мазур, Г.А.
dc.date.accessioned 2023-03-01T08:55:12Z
dc.date.available 2023-03-01T08:55:12Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Управлiння маркетингом пiдприємства ПП "IНТЕР СКЛАД" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Анатолiївна Мазур ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 94 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Mazur2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є процес управління маркетингом на ПП «ІНТЕР СКЛАД». В роботі розглядаються сутність, функції та принципи управління маркетингом в сучасних економічних умовах, механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства, методика визначення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства. Надано характеристику економічної та фінансової діяльності підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД». Проаналізовано макро- і мікросередовище ПП «ІНТЕР СКЛАД» та проведено дослідження ефективності комплексу маркетингу ПП «ІНТЕР СКЛАД». Запропоновано заходи удосконалення організації управління маркетинговою діяльністю ПП «ІНТЕР СКЛАД»: удосконалення системи маркетингової інформації, впровадження посади маркетинг-менеджера. Представлені заходи удосконалення управління маркетинговими комунікаціями ПП «ІНТЕР СКЛАД»: удосконалення процесу планування і контролю за комунікаційною діяльністю та проведення рекламної компанії в інтернет. Здійснено прогноз ефективності впровадження запропонованих заходів. en_US
dc.description.abstract The paper discusses the essence, functions and principles of marketing management in modern economic conditions, the mechanism of managing the marketing activities of an enterprise, the methodology for determining the effectiveness of managing the marketing activities of an enterprise. The characteristics of the economic and financial activities of the enterprise PE "INTER SKLAD" are presented. The macro- and microenvironment of PE "INTER SKLAD" was analyzed and a study of the effectiveness of the marketing mix of PE "INTER SKLAD" was carried out. Measures are proposed to improve the organization of management of the marketing activities of PE "INTER SKLAD": improvement of the marketing information system, introduction of the position of a marketing manager. Methods for improving the management of marketing communications by PE "INTER SKLAD" are presented: improving the process of planning and monitoring communication activities and conducting an advertising campaign on the Internet. A forecast of the effectiveness of the implementation of the proposed measures has been made.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject система маркетингової інформації en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject marketing
dc.subject marketing activity
dc.subject management
dc.subject marketing communications
dc.subject efficiency
dc.subject 075 маркетинг
dc.subject.other marketing information system
dc.title Управління маркетингом підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД» в сучасних умовах en_US
dc.title.alternative Marketing management of the enterprise PE "INTER COMPOSITION" in modern conditions en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account