dc.contributor.author |
Мазур, Г.А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-01T08:55:12Z |
|
dc.date.available |
2023-03-01T08:55:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Управлiння маркетингом пiдприємства ПП "IНТЕР СКЛАД" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Анатолiївна Мазур ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 94 с. |
|
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Mazur2022.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є процес управління маркетингом на ПП «ІНТЕР СКЛАД».
В роботі розглядаються сутність, функції та принципи управління маркетингом в сучасних економічних умовах, механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства, методика визначення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Надано характеристику економічної та фінансової діяльності підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД». Проаналізовано макро- і мікросередовище ПП «ІНТЕР СКЛАД» та проведено дослідження ефективності комплексу маркетингу ПП «ІНТЕР СКЛАД».
Запропоновано заходи удосконалення організації управління маркетинговою діяльністю ПП «ІНТЕР СКЛАД»: удосконалення системи маркетингової інформації, впровадження посади маркетинг-менеджера. Представлені заходи удосконалення управління маркетинговими комунікаціями ПП «ІНТЕР СКЛАД»: удосконалення процесу планування і контролю за комунікаційною діяльністю та проведення рекламної компанії в інтернет. Здійснено прогноз ефективності впровадження запропонованих заходів. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper discusses the essence, functions and principles of marketing management in modern economic conditions, the mechanism of managing the marketing activities of an enterprise, the methodology for determining the effectiveness of managing the marketing activities of an enterprise.
The characteristics of the economic and financial activities of the enterprise PE "INTER SKLAD" are presented. The macro- and microenvironment of PE "INTER SKLAD" was analyzed and a study of the effectiveness of the marketing mix of PE "INTER SKLAD" was carried out.
Measures are proposed to improve the organization of management of the marketing activities of PE "INTER SKLAD": improvement of the marketing information system, introduction of the position of a marketing manager. Methods for improving the management of marketing communications by PE "INTER SKLAD" are presented: improving the process of planning and monitoring communication activities and conducting an advertising campaign on the Internet. A forecast of the effectiveness of the implementation of the proposed measures has been made. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
система маркетингової інформації |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
marketing |
|
dc.subject |
marketing activity |
|
dc.subject |
management |
|
dc.subject |
marketing communications |
|
dc.subject |
efficiency |
|
dc.subject |
075 маркетинг |
|
dc.subject.other |
marketing information system |
|
dc.title |
Управління маркетингом підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД» в сучасних умовах |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing management of the enterprise PE "INTER COMPOSITION" in modern conditions |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |