DSpace Repository

Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами»

Show simple item record

dc.contributor.author Столяр, Ю.В.
dc.date.accessioned 2023-03-01T09:20:27Z
dc.date.available 2023-03-01T09:20:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Удосконалення процесу управлiння маркетинговою дiяльнiстю туристичного пiдприємства "Поїхали з нами" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Вiталiївна Столяр ; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 110 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Stoliar2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглянуто сутність та значення маркетингової діяльності в процесі управління підприємством; визначено роль маркетингового середовища в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств; надано характеристику особливостям маркетингової діяльності в туристичній сфері. Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності підприємства «Поїхали з нами», проаналізовано основні складові маркетингового середовища підприємства «Поїхали з нами», визначено основні характеристики маркетингового комплексу агентства «Поїхали з нами». Запропоновано шляхи щодо удосконалення механізму управління маркетингом туристичного підприємства «Поїхали з нами», визначено напрямки удосконалення процесу управління розробкою нових туристичних продуктів; надано рекомендації щодо управління концепцією ведення публічних сторінок в соціальних мережах туристичним підприємством «Поїхали з нами». en_US
dc.description.abstract The master's qualification work consists of three sections. The object of research is the process of analyzing the mechanism of managing the marketing activity of the «Poikhaly z namy» and developing recommendations for its improvement. In the work, the author considered the essence and significance of marketing activities in the process of enterprise management; determined the role of the marketing environment in the process of managing the marketing activities of enterprises; gave a description of the peculiarities of marketing activity in the tourism sphere. In the master's thesis, the author provided a description of the organizational and economic component of the marketing activity of the enterprise «Poikhaly z namy», analyzed the main components of the marketing environment of the enterprise «Poikhaly z namy», determined the main characteristics of the marketing complex of the agency «Poikhaly z namy». The researcher proposed ways to improve the marketing management mechanism of the «Poikhaly z namy» tourist enterprise, identified directions for improving the process of managing the development of new tourist products; provided recommendations on the management of the concept of maintaining public pages in social networks by the tourist enterprise «Poikhaly z namy».
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject маркетингова діяльність туристичних підприємств en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing-mix en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject marketing activity of tourist enterprises en_US
dc.title Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами» en_US
dc.title.alternative Improving the process of managing the marketing activities of the tourist enterprise «Poikhaly z namy» en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account