dc.contributor.author |
Столяр, Ю.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-01T09:20:27Z |
|
dc.date.available |
2023-03-01T09:20:27Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Удосконалення процесу управлiння маркетинговою дiяльнiстю туристичного пiдприємства "Поїхали з нами" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Вiталiївна Столяр ; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 110 с. |
|
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Stoliar2022.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто сутність та значення маркетингової діяльності в процесі управління підприємством; визначено роль маркетингового середовища в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств; надано характеристику особливостям маркетингової діяльності в туристичній сфері.
Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності підприємства «Поїхали з нами», проаналізовано основні складові маркетингового середовища підприємства «Поїхали з нами», визначено основні характеристики маркетингового комплексу агентства «Поїхали з нами».
Запропоновано шляхи щодо удосконалення механізму управління маркетингом туристичного підприємства «Поїхали з нами», визначено напрямки удосконалення процесу управління розробкою нових туристичних продуктів; надано рекомендації щодо управління концепцією ведення публічних сторінок в соціальних мережах туристичним підприємством «Поїхали з нами». |
en_US |
dc.description.abstract |
The master's qualification work consists of three sections. The object of research is the process of analyzing the mechanism of managing the marketing activity of the «Poikhaly z namy» and developing recommendations for its improvement.
In the work, the author considered the essence and significance of marketing activities in the process of enterprise management; determined the role of the marketing environment in the process of managing the marketing activities of enterprises; gave a description of the peculiarities of marketing activity in the tourism sphere.
In the master's thesis, the author provided a description of the organizational and economic component of the marketing activity of the enterprise «Poikhaly z namy», analyzed the main components of the marketing environment of the enterprise «Poikhaly z namy», determined the main characteristics of the marketing complex of the agency «Poikhaly z namy».
The researcher proposed ways to improve the marketing management mechanism of the «Poikhaly z namy» tourist enterprise, identified directions for improving the process of managing the development of new tourist products; provided recommendations on the management of the concept of maintaining public pages in social networks by the tourist enterprise «Poikhaly z namy». |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
en_US |
dc.subject |
управління маркетингом |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність туристичних підприємств |
en_US |
dc.subject |
075 маркетинг |
en_US |
dc.subject |
marketing-mix |
en_US |
dc.subject |
marketing management |
en_US |
dc.subject |
marketing activity of tourist enterprises |
en_US |
dc.title |
Удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами» |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the process of managing the marketing activities of the tourist enterprise «Poikhaly z namy» |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |