00 DSpace/Manakin Repository

Study of assessment of the efficiency of quality management in vocational and technical education through industry integration

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Hejun Zhao
dc.contributor.author Чжао Хецзюнь
dc.date.accessioned 2023-04-03T19:27:48Z
dc.date.available 2023-04-03T19:27:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier УДК 37. 378
dc.identifier JEL Classification: O100, Q 150
dc.identifier.citation Hejun Zhao Study of assessment of the efficiency of quality management in vocational and technical education through industry integration / Zhao Hejun // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 9-10 (298-299). – С. 7-13. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15738
dc.description.abstract Vocational schools adopt the teaching mode of combining production with education, which can make teaching deeply connect with the needs of enterprises for technical and skilled talents, further improve the practical teaching quality of vocational schools, and continuously improve the education quality and students' employment quality. By effectively improving teachers' teaching ability and level, students' learning will become more effective and promote the prosperity and development of economy and society. This teaching mode of integration of industry and education emphasizes the pertinence and effectiveness of students' learning and the adaptability of future employment, so it is more in line with the needs of market economy, so as to provide strong human resources support for regional economic development and promote the efficient development of social economy. Strengthening the research on the effectiveness evaluation of the integration of industry and education in vocational education is an important measure to promote this new teaching model more efficiently. This paper deeply discusses the significance and purpose of this evaluation, puts forward the main principles of setting the evaluation, makes a preliminary design for the evaluation index system of production education integration, and puts forward the methods of evaluation and the application principles of the results. In order to build a scientific, objective and accurate evaluation mechanism, give full play to the guiding role of evaluation, and realize the linkage and innovative development of regional vocational education and industry, innovative research has been carried out, which has important guiding significance for vocational schools to carry out the integrated teaching mode of industry and education. en_US
dc.description.abstract Метою цієї статті є дослідити як в сучасних умовах професійно-технічні школи використовують режим на вчання, який поєднує виробництво з освітою, що робить викладання глибоко пов’язаним із потребами підприємств у тех нічних і кваліфікованих талантах, подальше покращення якості практичного викладання в професійно-технічних школах, а також постійне підвищення якості освіти та якості працевлаштування студентів. Ефективно покращуючи здібності та рівень викладання вчителів, навчання учнів стане ефективнішим і сприятиме процвітанню та розвитку економіки та суспільства. Такий режим навчання, що поєднує промисловість і освіту, підкреслює доцільність і ефективність навчання студентів і адаптивність майбутнього працевлаштування, тому він більше відповідає потребам ринкової економіки, щоб забезпечити потужну підтримку людських ресурсів для регіонального економічного розвитку сприяти ефективному розвитку соціальної економіки. Використовується посилення досліджень щодо оцінки ефективності інтеграції промисловості та освіти в професій но-технічній освіті є важливим заходом для більш ефективного просування цієї нової моделі навчання. У цій роботі глибоко обговорюється значення та мета цього оцінювання, висуваються основні принципи встановлення оцінювання, робиться попередній дизайн системи оцінювання показників інтеграції виробничої освіти, а також висуваються методи оцінювання та принципи застосування результатів. З метою побудови наукового, об’єктивного та точного механізму оцінювання, повного відображення керівної ролі оцінювання та реалізації зв’язку та інноваційного розвитку регіональної професійної освіти та промисловості було проведено інноваційне дослідження, яке має важливе керівне значення для ПТНЗ здійснювати інтегрований режим навчання промисловості та освіти. Визначено, щоб оцінити інтеграцію промисловості й освіти науково, обґрунтовано й точно – це проблема всього світу. Звичайно, вирішення цієї проблеми також має вирішити професійна освіта в поточному процесі економічного та соціального розвитку, оскільки це визначає, чи зможе професійна освіта забезпечити підприємства людськими ресурсамиз гарантованою кількістю та якістю в майбутній висококонкурентній ринковій економіці, яка пов’язана з безперебійною реалізацією інноваційного розвитку сучасної промисловості.
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject vocational education en_US
dc.subject quality management en_US
dc.subject integration of industry and education en_US
dc.subject effectiveness en_US
dc.subject evaluation en_US
dc.subject управління персоналом en_US
dc.subject якість управління en_US
dc.subject методичні підходи en_US
dc.subject аналіз політики en_US
dc.subject реформування освіти en_US
dc.title Study of assessment of the efficiency of quality management in vocational and technical education through industry integration en_US
dc.title.alternative Дослідження оцінки ефективності управління якістю в професійно-технічній освіті через галузеву інтеграцію en_US
dc.type Article en_US
dc.identifier.doi DOI:10.32680/2409-9260-2022-9-10-298-299-7-13
dc.identifier.orcid ORCID: 0000-0001-8825-4803


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу