DSpace Repository

Ефективний моніторинг освітніх програм як важлива складова забезпечення якості вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Волохова, І. С.
dc.contributor.author Volokhova, I.
dc.date.accessioned 2023-04-27T11:43:46Z
dc.date.available 2023-04-27T11:43:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Волохова І. С. Ефективний моніторинг освітніх програм як важлива складова забезпечення якості вищої освіти / І.С. Волохова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 40 – 41. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15819
dc.description.abstract Проблема створення конкурентного середовища між вищими навчальними закладами України та інших держав передбачає для кожного суб’єкта освітнього процесу пошук компетентних переваг, розробку освітніх програм, забезпечення якості навчання тощо. Це надасть можливість їхнім випускникам отримати актуальні загальні та професійні компетентності та необхідні програмні результати навчання. en_US
dc.description.abstract The problem of creating a competitive environment between higher education institutions institutions of Ukraine and other states provide for each subject of the educational process search for competent advantages, development of educational programs, ensuring the quality of education etc. This will enable their graduates to obtain up-to-date general and professional qualifications competencies and necessary program learning outcomes.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject освітня програма en_US
dc.subject моніторинг en_US
dc.subject educational program en_US
dc.subject monitoring en_US
dc.title Ефективний моніторинг освітніх програм як важлива складова забезпечення якості вищої освіти en_US
dc.title.alternative Effective monitoring of educational programs as an important component of ensuring the quality of higher education en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account