DSpace Repository

Особистісно орієнтований підхід як основа організації навчального процесу

Show simple item record

dc.contributor.author Кир’язова, Т.О.
dc.contributor.author Kyriazova, T.
dc.date.accessioned 2023-05-05T06:45:16Z
dc.date.available 2023-05-05T06:45:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кир’язова Т. О. Особистісно орієнтований підхід як основа організації навчального процесу/ Т.О. Кир’язова.// Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 54. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15873
dc.description.abstract Інтеграція України у світовий і європейський освітній простір має на меті й модернізацію вищої освіти, яка має бути направлена на застосування сучасних методів викладання, новий погляд на цілі навчання, які повинні спрямовуватись на становлення особистості й підготовку конкурентоспроможних фахівців. Освітній процес потребує новітніх підходів до його організації, а необхідність приділяти увагу особистісним якостям студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ) не викликає сумніву. Організація такого навчального процесу визначається терміном «студентоцентроване навчання». en_US
dc.description.abstract Ukraine's integration into the world and European educational space aims to: modernization of higher education, which should be aimed at applying modern methods teaching, a new look at the goals of learning, which should be aimed at formation personalities and training of competitive specialists. The educational process needs the latest approaches to its organization, and the need to pay attention to personal qualities students of higher educational institutions (HEIs) is beyond doubt. Organization of such of the educational process is defined by the term "student-centered learning".
dc.language.iso uk en_US
dc.subject студентоцентроване навчання en_US
dc.subject орієнтоване навчання en_US
dc.subject student-centered learning en_US
dc.subject oriented learning en_US
dc.title Особистісно орієнтований підхід як основа організації навчального процесу en_US
dc.title.alternative A personally oriented approach as a basis for organizing the educational process en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account