DSpace Repository

Деякі питання контролю об’єктивності знань студентів

Show simple item record

dc.contributor.author Чернишова, Л. В.
dc.contributor.author Cherkashina, T.
dc.date.accessioned 2023-05-17T07:11:34Z
dc.date.available 2023-05-17T07:11:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чернишова Л. В. Деякі питання контролю об’єктивності знань студентів / Л. В. Чернишова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 48 - 49. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15959
dc.description.abstract Сучасна вища освіта має забезпечити формування особистості молодої людини як майбутнього професіонала, здатного успішно виконувати виробничі завдання, працювати в сучасних умовах за фахом, навчити жити у соціумі. Базуючись на засадах розвитку і саморозвитку особистості, студентоцентризм в навчальному процесі є необхідною умовою для осмисленого сприйняття і засвоєння студентами навчальної інформації, формування у них здатності самостійно і творчо застосовувати її при вирішенні прикладних практичних завдань, потребує системності у прийнятті ефективних управлінських рішень en_US
dc.description.abstract Modern higher education should ensure the formation of the personality of a young person as future professional, able to successfully perform production tasks, work in in modern conditions by profession, teach how to live in society. Based on the principles of development and self-development of the individual, student-centeredness in the educational process is a necessary condition for meaningful perception and assimilation of educational information by students, formation of their ability to independently and creatively apply it when solving applied practical problems tasks, requires systematicity in making effective management decisions.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject студентоцентрований підхід en_US
dc.subject військовий стан en_US
dc.subject student-centered approach en_US
dc.subject martial law en_US
dc.title Деякі питання контролю об’єктивності знань студентів en_US
dc.title.alternative Some issues of controlling the objectivity of students' knowledge en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account