00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетинговою діяльністю торгівельного підприємства (на прикладі ТОВ «Цитрус»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєйлєкчи, Ю.О.
dc.date.accessioned 2023-06-07T08:18:33Z
dc.date.available 2023-06-07T08:18:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бєйлєкчи Ю.О. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю торгiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Юлiя Олександрiвна Бєйлєкчи ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - ОНЕУ , 2023 - 64 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Beylekchi.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю, а саме, визначено поняття маркетингу, основні моделі, стратегії та функції маркетингу на підприємствах, а також розглянуто методичні підходи щодо оцінки ефективності роботи маркетингової діяльності. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects The paper examines the theoretical aspects of marketing activity management, namely, defines the concept of marketing, the main models, strategies and functions of marketing at enterprises, and also considers methodical approaches to assessing the effectiveness of marketing activities. Author analysis. The indicators that characterize the enterprise's activity, its general financial and economic condition and practical aspects of marketing activity are analyzed. Expansion of sales channels, namely cooperation with marketplaces, is proposed
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингова діяльність підприємства en_US
dc.subject системи маркетингу en_US
dc.subject показник en_US
dc.subject методи оцінки en_US
dc.subject управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing activity of the enterprise en_US
dc.subject marketing systems en_US
dc.subject indicator en_US
dc.subject evaluation methods en_US
dc.subject marketing activity management en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю торгівельного підприємства (на прикладі ТОВ «Цитрус») en_US
dc.title.alternative Management of the marketing activity of the trade enterprise (on the basis of TOV "Citrus") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу