DSpace Repository

Підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку типографських послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Кухляренко, І.В.
dc.date.accessioned 2023-06-07T10:13:45Z
dc.date.available 2023-06-07T10:13:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кухляренко І.В. Пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємства на ринку типографських послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Iрина Вiталiївна Кухляренко ; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк . - ОНЕУ , 2023. - 57 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Kuhlyarenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядається актуальна проблема управління конкурентоспроможністю підприємства: визначено сутність та поняття економічних категорій «конкуренція» та «конкурентоспроможність», досліджено основні їх класифікації, розглянуто переваги та недоліки методів оцінки конкурентоспроможності підприємства. В якості об’єкту дослідження обрано підприємство ПрАТ «Київська поліграфічна фабрика «Зоря». Проведений аналіз динаміки фінансових результатів; розраховані та вивчені показники рентабельності, ліквідності, фінансової стійкості, ділової активності. Досліджено положення даного підприємства на ринку поліграфічних послуг, здійснено порівняно з конкурентом даної галузі. Розроблено комплекс заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Київська поліграфічна фабрика «Зоря». Отримання прибутків після їх впровадження свідчить про економічну ефективність запропонованих заходів. en_US
dc.description.abstract The article deals with the topical issue of managing the competitiveness of an enterprise: the essence and concepts of the economic categories "competition" and "competitiveness" are defined, their main classifications are studied, and the advantages and disadvantages of methods for assessing the competitiveness of an enterprise are considered. The object of research is the enterprise PJSC "Kyiv Printing Factory " Zorya". An analysis of the dynamics of financial results is carried out; indicators of profitability, liquidity, financial stability, business activity are calculated and studied. The position of this enterprise in the market of printing services is studied, and a comparison with a competitor in this industry is made. A set of measures to improve the competitiveness of PJSC "Kyiv Printing Factory "Zarya" has been developed. The profit after their implementation indicates the economic efficiency of the proposed measures.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject видавничо-поліграфічні підприємства en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject publishing and printing enterprises en_US
dc.title Підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку типографських послуг en_US
dc.title.alternative Increasing the competitiveness of the enterprise in the market of printing service en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account