DSpace Repository

Управління товарною політикою підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Прокопенко, Д.А.
dc.date.accessioned 2023-06-07T11:15:59Z
dc.date.available 2023-06-07T11:15:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Прокопенко Д.А. Управлiння товарною полiтикою виноробного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Дiана Андрiївна Прокопенко ; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк . - ОНЕУ , 2023 en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Prokopenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі були розглянуті як теоретичні, так і практичні аспекти управління товарною політикою на прикладі підприємства ТОВ "ПТК ШАБО". Крім того, зроблено аналіз системи управління товарною політикою та запропоновано шляхи для поліпшення управління на даному підприємстві з метою підвищення його конкурентоспроможності. Проаналізовано систему управління товарною політикою підприємства ТОВ "ПТК ШАБО", вивчено структуру управління. Оцінено фінансово-господарські показники та проведено аналіз ключових стратегічних факторів бізнес-середовища даного підприємства. Запропоновано У роботі запропоновано шляхи удосконалення товарної політики з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. Основна мета дослідження полягає у визначенні можливостей підвищення ефективності управління товарною політикою та досягненні більш високих показників продажів, а також у збільшенні задоволеності клієнтів від придбаних товарів і послуг. en_US
dc.description.abstract In the paper, both theoretical and practical aspects of product policy management were considered using the example of PTK SHABO LLC. In addition, an analysis of the product policy management system was made and ways to improve management at this enterprise were proposed in order to increase its competitiveness. Author analysis The product policy management system of "PTK SHABO" LLC was analyzed, the management structure was studied. The financial and economic indicators were evaluated and the key strategic factors of the business environment of this enterprise were analyzed. Offered The paper proposes ways to improve the product policy in order to increase the competitiveness of the enterprise. The main goal of the research is to determine the possibilities of improving the efficiency of product policy management and achieving higher sales figures, as well as increasing customer satisfaction with purchased goods and services.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject політика підприємства en_US
dc.subject товарний асортимент en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject управління конкурентоспроможністю en_US
dc.subject product en_US
dc.subject product policy en_US
dc.subject company policy en_US
dc.subject product assortment en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitiveness management en_US
dc.title Управління товарною політикою підприємства en_US
dc.title.alternative Management of the product policy of the enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account