00 DSpace/Manakin Repository

Економічне обґрунтування проєкту створення туристичного агентства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кічук, Д.Д.
dc.date.accessioned 2023-06-08T08:09:29Z
dc.date.available 2023-06-08T08:09:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кічук, Д.Д. Економiчне обгрунтування проекту створення туристичного агенства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Дар'я Дмитрiвна Кiчук ; наук. кер. Людмила Анатолiївна Траченко . - ОНЕУ , 2023. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Kichuk.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract послуг; розглянуто загальну концепцію відкриття агентства внутрішнього туризму; досліджуються нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері, обґрунтовується вибір організаційно-правової форми бізнесу та системи оподаткування. Проаналізовано конкурентне середовище на ринку туристичних послуг та визначені внутрішні конкурентні переваги нового туристичного агентства. Сформовано стартові та поточні витрати за проектом. Визначено доходи та прибуток від діяльності туристичного агентства, розраховано показники ефективності проєкту, охарактеризовані можливі ризики та сформульовано шляхи їхньої мінімізації. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations of starting your own business in the service sector; considers the general concept of opening a domestic tourism agency; examines the legal regulation of business in Ukraine in this area, justifies the choice of organizational and legal form of business and taxation system. The competitive environment in the market of tourist services is analyzed and the internal competitive advantages of a new travel agency are determined. The start-up and current costs of the project are formed. The revenues and profits from the travel agency's activities are determined, project performance indicators are calculated, possible risks are characterized, and ways to minimize them are formulated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject послуги en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристичне агентство en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject проєкт en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject ризик en_US
dc.subject services en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject project en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject risk en_US
dc.title Економічне обґрунтування проєкту створення туристичного агентства en_US
dc.title.alternative Economic substantiation for the project of creating a travel agency en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу