У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власного бізнесу в Україні в сфері
краси; розглянуто загальну концепцію відкриття центру краси, досліджуються нормативно-правове
регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері.
Проаналізовано конкурентне середовище у сфері краси та визначені внутрішні конкурентні
переваги новостворюваного бізнесу. Сформовано стартові та поточні витрати за проєктом.
Визначено доходи та прибуток від реалізації послуг, розраховано показники ефективності
проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їхньої мінімізації
beauty; the general concept of opening beauty centre is considered, the regulatory and legal regulation
of entrepreneurial activity in Ukraine in this field is studied.
The competitive environment in the field of beauty was analyzed and the internal competitive
advantages of the newly created business were determined. Initial and current costs for the project have
been formed.
Revenues and profits from the implementation of services were determined, project performance
indicators were calculated, possible risks of project implementation and ways of their minimization were
characterized.