В статті проаналізовано ключові положення концепції лідерства-служіння. Описано основні якості особистості і виділені ключові цінності лідера служителя. Відзначено, що нова управлінська парадигма висуває на перший план людський потенціал організації, створення потужної корпоративної культури і атмосфери безперервного інноваційного процесу, заохочення неформальних відносин людей на основі спільних цінностей та поглядів, безперервну адаптацію організації до змін зовнішнього середовища і багато іншого. Показано, що саме лідерство за принципом служіння може задовольнити запит на зміну в управлінській парадигмі і забезпечити розвиток організації в новому ключі. Обґрунтовано, що за лідерством-служіння ховається глибока ідеологія, яка може послужити основою для нової парадигми управління.
The article analyzes the key provisions of the concept of leadership-service. The basic qualities of a personality are described and the key values of a servant leader are highlighted. It is noted that the new management paradigm emphasizes the human potential of the organization, the creation of a strong corporate culture and an atmosphere of continuous innovation, the promotion of informal relationships between people based on common values and views, the continuous adaptation of the organization to changes in the external environment, and much more. It is shown that it is the leadership based on the principle of service that can satisfy the demand for a change in the management paradigm and ensure the development of the organization in a new way. It is substantiated that behind servant leadership lies a deep ideology that can serve as the basis for a new management paradigm.