Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є зовнішня торгівля спільного підприємства галузі харчової промисловості СП ТОВ «Вітмарк Україна».
У роботі розглянуто теоретичні основи зовнішньої торгівлі підприємства, надано поняття зовнішньої торгівлі, узагальнено особливості спільних підприємств, узагальнено фактори, що впливають на зовнішню торгівлю та ринок товарів харчової промисловості, узагальнено підходи до аналізу та оцінки зовнішньої торгівлі підприємства.
Проаналізовано господарську діяльність СП ТОВ «Вітмарк Україна». Узагальнено чинники, що впливають на здійснення зовнішньої торгівлі підприємства. Проаналізовано показники географічної, товарної структури та динаміку зовнішньої торгівлі СП ТОВ «Вітмарк Україна».
Запропоновано заходи з удосконалення та розвитку зовнішньої торгівлі СП ТОВ «Вітмарк Україна», зокрема за рахунок систем управління експортом та заходів з географічної та товарної диверсифікації експорту.
The qualification work consists of three sections. The object of the study is the foreign trade of the joint venture of the food industry JV "Vitmark Ukraine" LLC.
The paper examines the theoretical foundations of the enterprise's foreign trade, provides the concept of foreign trade, summarizes the features of joint ventures, summarizes the factors affecting foreign trade and the market of food industry goods, summarizes the approaches to the analysis and evaluation of the enterprise's foreign trade.
The economic activity of JV "Vitmark Ukraine" LLC was analyzed. Factors affecting the enterprise's foreign trade are summarized. The indicators of the geographical, product structure and dynamics of foreign trade of JV "Vitmark Ukraine" LLC were analyzed.
Measures for the improvement and development of foreign trade of JV "Vitmark Ukraine" LLC are proposed, in particular at the expense of export management systems and measures for geographical and product diversification of exports.