DSpace Repository

Управління конкурентоспроможністю торгового підприємства (на прикладі ТОВ «Глобал сервіс Юкрейн»)

Show simple item record

dc.contributor.author Авдалян, А.Г.
dc.date.accessioned 2023-06-22T10:43:09Z
dc.date.available 2023-06-22T10:43:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Авдалян, А.Г. Управлiння конкурентоспроможнiстю торгового пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Григоровна Авдалян ; наук. кер. Тетяна Борисiвна Кублiкова . - ОНЕУ , 2023. - 60 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Avdalyan.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття, сутності та завдання в управлінні конкурентоспроможності підприємства, вивчаються сучасні тенденції та проблеми стратегічного управління конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано стан торгівельної галузі на сьогоднішній день, загальну характеристику підприємства та оцінено його конкурентне середовище, проведено аналіз основних фінансово-економічних показників діяльності та внутрішнє середовище підприємства ТОВ «Глобал сервіс Юкрейн». За допомогою яких приймалось рішення. Запропоновано поліпшення маркетингової стратегії підприємства «Глобал сервіс Юкрейн» через посилення присутності в Інтернеті, використання соціальних медіа, удосконалення веб-сайту, підвищення просування товарів та послуг на ринку. Оцінено ефективність запропонованих заходів для удосконалення. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of analyzes the concept, essence and tasks in managing the competitiveness of an enterprise, studies current trends and problems of strategic management of enterprise competitiveness. Author analysis the state of the trade industry today, the general characteristics of the company and assessed its competitive environment, analyzed the main financial and economic indicators of activity and the internal environment of «Global Service Ukraine». With the help of which a decision was made. Improvements to the marketing strategy of «Global Service Ukraine» are proposed through strengthening its presence on the Internet, using social media, improving the website, and increasing the promotion of goods and services in the market. The effectiveness of the proposed improvement measures is evaluated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкуренти en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject оцінки en_US
dc.subject переваги en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitors en_US
dc.subject management en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject estimates en_US
dc.subject advantages en_US
dc.title Управління конкурентоспроможністю торгового підприємства (на прикладі ТОВ «Глобал сервіс Юкрейн») en_US
dc.title.alternative Managing the competitiveness of a trading enterprise (on the example of " Global Service Ukraine ") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account