dc.contributor.author |
Мустипан, М.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-22T11:54:10Z |
|
dc.date.available |
2023-06-22T11:54:10Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Мустипан, М.О. Iмiдж як складова конкурентоспроможностi будiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Марiя Олександрiвна Мустипан ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2023. - 83 c. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Mustipan.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства.
Проаналізовано фінансово-господарську діяльність, ділове середовище та особливості управління підприємством.
Запропоновано заходи з формування іміджу ТОВ «ГАРАНТ-9», що полягають у вдосконаленні інноваційності продукту. |
en_US |
dc.description.abstract |
Theoretical aspects of image management of the enterprise are considered in the work.
The financial and economic activity, business environment and features of enterprise management were analyzed.
Measures for image formation of "GARANT-9", which consist in improving the innovativeness of the product, are proposed. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
імідж компанії |
en_US |
dc.subject |
будівельне підприємство |
en_US |
dc.subject |
будівельна галузь |
en_US |
dc.subject |
image |
en_US |
dc.subject |
company image |
en_US |
dc.subject |
construction enterprise |
en_US |
dc.subject |
construction industry |
en_US |
dc.title |
Імідж як складова конкурентоспроможності будівельного підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of trade enterprise management technology |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |