У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, досягнення конкурентної переваги, визначення стадії життєвого циклу організації, основні аспекти конкурентного аналізу.
Проаналізовано основні показники поточного стану НАСК «Оранта» та визначено, що підприємство знаходиться на стадії зрілості. Запропоновано впровадження інвестиційного проекту щодо покращення маркетингової складової діяльності підприємства, що в свою чергу дає можливість удосконалити конкурентну стратегію досліджуваного підприємства та зміцнити позиції НАСК «Оранта» на ринку страхових послуг України.
The main indicators of the current state of NASK "Oranta" were analyzed and it was determined that the company is at the stage of maturity. It is proposed to implement an investment project to improve the marketing component of the enterprise, which in turn provides an opportunity to improve the competitive strategy of the enterprise under study and strengthen the position of NASK "Oranta" in the market of insurance services of Ukraine