DSpace Repository

Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку розважальних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Довгаль, Ю.Д.
dc.date.accessioned 2023-06-26T08:15:29Z
dc.date.available 2023-06-26T08:15:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Довгаль, Ю.Д. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємства на ринку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Юлiя Дмитрiвна Довгаль ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - ОНЕУ , 2023. - 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Dovgal.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз управління маркетингової діяльністю, напрями її удосконалення на ТОВ «СІНЕМА СІТІ». Визначено сутність та інструменти управління маркетинговою діяльності підприємства, розглянуто методи оцінки маркетингової діяльності в сфері розважальних послуг. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «СІНЕМА СІТІ». Розглянуто комплекс управління маркетингом та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством маркетингових стратегій. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової діяльності «СВІТ СІНЕМА» за допомогою розробки веб-сайту для оптимізації маркетингової діяльності, впровадження інструментів інтернет-маркетингу. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical foundations and analysis of marketing activity management, directions for its improvement at "CINEMA CITY" LLC. The essence and tools of management of the enterprise's marketing activity are determined, the methods of evaluating marketing activity in the field of entertainment services are considered. The main financial indicators of CINEMA CITY LLC's activity were analyzed. The complex of marketing management and the marketing environment of the enterprise are considered. The company's use of marketing strategies is analyzed. Directions for improving the marketing activities of "WORLD OF CINEMA" through the development of a website to optimize marketing activities and the introduction of Internet marketing tools are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject веб-сайт en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject SEO-оптимізація en_US
dc.subject контекстна реклама en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку розважальних послуг en_US
dc.title.alternative Management of marketing activities of enterprises on the entertainment market en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account