00 DSpace/Manakin Repository

Формування стратегії розвитку підприємства громадського харчування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабчук, Д.В.
dc.date.accessioned 2023-06-26T08:56:49Z
dc.date.available 2023-06-26T08:56:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бабчук, Д.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства громадського харчування : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Денис Вiталiйович Бабчук ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - ОНЕУ , 2023. - 48 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Babchuk.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства, наведені основні їх класифікації та проаналізовано алгоритм вибору стратегії. Проведено аналіз громадського харчування в Україні. Вивчено основні відомості про підприємство та розраховані фінансові показники. Проаналізовані конкуренти підприємства та головні переваги. Запропоновано підприємству наступні заходи: зміну частини постачальників сировини; переатестацію знань працівників про калькуляцію страв та напоїв; перевірку та покращення прийому та обліку постачальної сировини; зменшення кількості адміністраторів на підприємстві з 6 чоловік до 4, для зменшення адміністративних витрат; зменшення або переорієнтація витрат на ведення соціальних мереж. Розрахована економічна ефективність даних заходів, чим доведено їх доцільність. en_US
dc.description.abstract The article considers the theoretical foundations of formation of the enterprise development strategy, provides main classifications of them and analyses the algorithm of strategy selection. An analysis of public catering in Ukraine has been carried out. It studies basic information about the enterprise and calculates financial indicators. Competitors of the enterprise and its main advantages are analysed. The following measures were proposed to the enterprise: change of part of the suppliers of raw materials; re-certification of employees' knowledge about the calculation of meals and drinks; checking and improving the reception and accounting of raw materials; reducing the number of administrators at the enterprise from 6 to 4, to reduce administrative costs; reduction or reorientation of costs for maintaining social networks. The economic efficiency of these measures is calculated, which proves their feasibility.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject базові стратегії en_US
dc.subject громадське харчування en_US
dc.subject прибуток en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject basic strategies en_US
dc.subject catering en_US
dc.subject profit en_US
dc.title Формування стратегії розвитку підприємства громадського харчування en_US
dc.title.alternative Formation of a development strategy of a public catering enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу