dc.contributor.author |
Збиковська, Н.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-26T10:50:04Z |
|
dc.date.available |
2023-06-26T10:50:04Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Збиковська Н.О. Управлiння пiдприємством полiграфiчної галузi на засадах корпоративної соцiальної вiдповдальностi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Наталiя Олексiївна Збиковська ; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк . - ОНЕУ , 2023. - 88 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Zbikovska.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління підприємством на засадах
корпоративної соціальної відповідальності. Розглянуто сутність та принципи корпоративної
соціальної відповідальності, основні стандарти, які регулюють діяльність у даній сфері та методи
оцінки корпоративної соціальної відповідальності.
Проаналізовано діяльність підприємства ТОВ «МЕДІА-МАКС» та його фінансові
показники. Досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище компанії. Особливу увагу приділено
оцінці наявного стану корпоративної соціальної відповідальності на підприємстві ТОВ «МЕДІА-
МАКС». Побудовано матрицю стратегічного положення корпоративної соціальної
відповідальності за методом SPACE-аналізу.
Підприємству запропоновано інвестиційний проєкт з відкриття відділу, який
займатиметься саме корпоративною соціальною відповідальністю, веденням нефінансової
звітності та розробкою й реалізацією соціально-відповідальних проєктів. Встановлено, що
впровадження відділу є інвестиційно привабливим і доцільним: NPV складе 128,35 тис.грн., а
термін окупності займе 2 роки і 6,6 міс. |
en_US |
dc.description.abstract |
The work deals with the theoretical aspects of enterprise management based on corporate social
responsibility. The essence and principles of corporate social responsibility, the main standards that
regulate activities in this area and methods of assessing corporate social responsibility are considered.
The activity of «MEDIA-MAX» LLC and its financial indicators were analyzed. The internal
and external environment of the company was studied. Special attention was paid to the assessment of
the current state of corporate social responsibility at the «MEDIA-MAX» LLC enterprise. A matrix of
the strategic position of corporate social responsibility was constructed using the SPACE-analysis
method.
The company has been offered an investment project to open a department that will deal with
corporate social responsibility, non-financial reporting, and the development and implementation of
socially responsible projects. It was established that the implementation of the department is attractive
and expedient for investment: the NPV will be 128,35 thousand hryvnias, and the payback period will
take 2 years and 6,6 months. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
корпоративна соціальні відповідальність |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
SPACE-аналіз |
en_US |
dc.subject |
стратегічний розвиток |
en_US |
dc.subject |
проєкт |
en_US |
dc.subject |
corporate social responsibility |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.subject |
SPACE analysis |
en_US |
dc.subject |
strategic development |
en_US |
dc.subject |
project |
en_US |
dc.subject |
innovative products |
en_US |
dc.title |
Управління підприємством поліграфічної галузі на засадах корпоративної соціальної відповідальності |
en_US |
dc.title.alternative |
Management of an enterprise of the printing industry on the basis of corporate social responsibility |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |