00 DSpace/Manakin Repository

Оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Babel Gardens»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борисевич, А.В.
dc.date.accessioned 2023-07-27T07:28:35Z
dc.date.available 2023-07-27T07:28:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Борисевич А.В. Оцiнювання якостi обслуговування при наданнi послуг ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Babel Gardens") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Анастасiя Володимирiвна Борисевич ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2023. - 67 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023BorisevichA.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі проаналізовано загальні поняття, особливості та ефективність існуючих критеріїв та методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства. Проведено оцінювання якості обслуговування в ресторані «Babel Gardens», сформовано рекомендації щодо шляхів покращення якості обслуговування у ресторані «Babel Gardens», оцінено прогнозовану ефективність впровадження сформованих рекомендацій у ресторані «Babel Gardens». Запропоновані шляхи можливого вдосконалення існуючих критеріїв та методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства, запропоновані способи покращити якість обслуговування у ресторані «Babel Gardens». en_US
dc.description.abstract The work analyzes the general concepts, features and effectiveness of the existing criteria and methods for evaluating the quality of service in the provision of restaurant services. An assessment of the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant was conducted, recommendations were made on ways to improve the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant, and the predicted effectiveness of the implementation of the recommendations in the "Babel Gardens" restaurant was evaluated. Proposed ways of possible improvement of existing criteria and methods of assessing the quality of service in the provision of restaurant services, proposed ways to improve the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готельно-ресторанна справа en_US
dc.subject якість обслуговування en_US
dc.subject послуги ресторанного господарства en_US
dc.subject підприємство ресторанного господарства en_US
dc.subject методи оцінювання якості обслуговування en_US
dc.subject hotel and restaurant business en_US
dc.subject service quality en_US
dc.subject restaurant services en_US
dc.subject restaurant business en_US
dc.subject methods of service quality assessment en_US
dc.title Оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Babel Gardens») en_US
dc.title.alternative Evaluation of the quality of service in the provision of restaurant services (on the example of the "Babel Gardens" restaurant) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу