00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності (на прикладі готелю «Центральний» м. Черкаси)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васюта, А.В.
dc.date.accessioned 2023-07-27T07:44:56Z
dc.date.available 2023-07-27T07:44:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Васюта А.В. Удосконалення маркетингової дiяльностi (на прикладi готелю "Центральний" м. Черкаси) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Алiна Вадимiвна Васюта ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 65 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Vasuta.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес удосконалення маркетингової діяльності готельного підприємства. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». Метою роботи є розробка шляхів удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». У роботі проаналізовано сутність та походження поняття маркетингова діяльність, виявлено фактори, що впливають на удосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного бізнесу. Аналізується надання послуг у готелі «Центральний» м. Черкаси. Оцінюється ефективність впровадження пропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of research is the process of improving the marketing activity of a hotel enterprise. The subject of the study is the scientific and practical issues of improving the marketing activities of the "Central" hotel. The purpose of the work is to develop ways to improve the marketing activities of the "Central" hotel. The work analyzed the essence and origin of the concept of marketing activity, identified factors influencing the improvement of marketing activity of hotel business enterprises. The provision of services at the "Centralny" hotel in Cherkasy is analyzed. The effectiveness of the implementation of the proposed measures to improve the marketing activities of the "Central" hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject послуги en_US
dc.subject готель «Центральний» en_US
dc.subject удосконалення en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject services en_US
dc.subject Central hotel en_US
dc.subject improvement en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності (на прикладі готелю «Центральний» м. Черкаси) en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing activities (on the example of the hotel «Central» in Cherkasy) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу