dc.contributor.author |
Герасимов, В.К. |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-27T07:55:40Z |
|
dc.date.available |
2023-07-27T07:55:40Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Герасимов, В.К. Iнформацiйнi технологiї в маркетинговiй дiяльностi пiдприємств ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Сегед") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Вадим Костянтинович Герасимов ; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська. - ОНЕУ, 2023. - 66 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023GerasimovV.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Об’єктом дослідження є інформаційні маркетингові технології. Предмет дослідження – умови впровадження інформаційних технологій у маркетингову діяльність в закладах ресторанного господарства.
Метою дослідження є оцінювання ефективності інформаційних маркетингових технологій при організації діяльності закладів ресторанного господарства.
У роботі досліджено сучасні тенденції розвитку закладів ресторанного господарства. Визначено основні напрями використання інформаційних технологій в маркетинговій діяльності закладів ресторанного господарства. Проведено дослідження уподобань і переваг споживачів ресторанних послуг. За результатами дослідження сильних і слабих сторін діяльності ресторану «Сегед» встановлено можливості поліпшення ринкових позицій.
Виявлено рішення, необхідні для підвищення ефективності маркетингової діяльності ресторану «Сегед». |
en_US |
dc.description.abstract |
Qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources and appendices.
The object of research is the information marketing technologies.
The subject of research is the conditions for the implementation of information technologies in marketing activities in restaurants.
The aim of the research is to study the effectiveness of information marketing technologies in the organization of the activities of restaurant establishments.
The work examines modern trends in the development of restaurant establishment. The main directions of using information technologies in the marketing activities of restaurant establishments have been determined. A study of the preferences of consumers of restaurant services was conducted. According to the results of the study of the strengths and weakness of the activity of the «Szeged» restaurant, the possibilities of improving the market positions have been established.
The solutions necessary to increase the effectiveness of the marketing activities of the «Szeged» restaurant have been identified. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
заклад ресторанного господарства |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
інформаційні технології |
en_US |
dc.subject |
задоволення споживача |
en_US |
dc.subject |
перспективи розвитку |
en_US |
dc.subject |
restaurant establishment |
en_US |
dc.subject |
marketing activities |
en_US |
dc.subject |
information technologies |
en_US |
dc.subject |
customer satisfaction |
en_US |
dc.subject |
development prospects |
en_US |
dc.title |
Інформаційні технології в маркетинговій діяльності підприємств ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Сегед») |
en_US |
dc.title.alternative |
Information technologies in the marketing activities of restaurant enterprises (using the example of the «Szeged» restaurant) |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |