00 DSpace/Manakin Repository

Напрями удосконалення обслуговування в спеціалізованих закладах розміщення (на прикладі СТ «Економіст»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герштман, Т.
dc.date.accessioned 2023-07-27T08:01:31Z
dc.date.available 2023-07-27T08:01:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Герштман Т. Напрями удосконалення обслуговування в спецiалiзованих закладах розмiщення (на прикладi СТ "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Таль Герштман. - ОНЕУ, 2023. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Gershtman.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються науково-теоретичні та практичні підходи щодо удосконалення обслуговування в спеціалізованих закладах розміщення. Надано загальну характеристику СТ «Економіст», проведено аналіз господарської діяльності, проведено оцінювання конкурентоспроможності рекреаційних послуг та стану обслуговування споживачів в студентському таборі. Розроблено та обґрунтовано пропозиції щодо вдосконалення обслуговування споживачів послуг в СТ «Економіст», підвищення якості сервісу в службі прийому та розміщення табору. Проведено економічне обґрунтування щодо доцільності придбання сканеру паспортів ARH COMBO Smart для підвищення якості обслуговування споживачів в службі прийому та розміщення табору. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The work examines scientific and theoretical approaches to improving service in specialized accommodation facilities. The general characteristics of SC "Economist" were given, an analysis of economic activity was carried out, an assessment of the competitiveness of recreational services and the state of consumer service in the student camp was given. Proposals for improving the service to consumers of services at SC "Economist", improving the quality of service in the reception service and accommodation of the camp were developed and substantiated. An economic justification was conducted regarding the feasibility of purchasing the ARH COMBO Smart passport scanner to improve the quality of customer service in the camp reception and accommodation service.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject спеціалізовані заклади розміщення en_US
dc.subject зонування територій en_US
dc.subject рекреаційні ресурси en_US
dc.subject спортивно-оздоровчі послуги en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject сфера обслуговування en_US
dc.subject specialized accommodation facilities en_US
dc.subject Odesa region en_US
dc.subject zoning of territories en_US
dc.subject recreational resources en_US
dc.subject sports and health services en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.subject service sphere en_US
dc.title Напрями удосконалення обслуговування в спеціалізованих закладах розміщення (на прикладі СТ «Економіст») en_US
dc.title.alternative Directions for improving service in specialized accommodation facilities (on the example of SC "Economist") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу