00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мирза, Є.О.
dc.date.accessioned 2023-07-28T08:20:06Z
dc.date.available 2023-07-28T08:20:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мирза Є.О. Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичної фiрми "Давай поїдемо" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Євгенiй Олександрович Мирза ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Mirza.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом в туристичній фірмі «Давай поїдемо». Розкрито сутність основних понять – маркетинг, конкурентна позиція, сегментування ринку, після продажне обслуговування, репутація, Інтернет-маркетинг тощо. Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної та маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо». За результатами дослідження запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми та проаналізована їх ефективність з акцентом на використання сучасних маркетингових комунікаційних технологій. en_US
dc.description.abstract The paper deals with the theoretical & practical aspects of marketing management in the tourist firm "Let's Go". The essence of the main concepts is revealed – marketing, competitive position, market segmentation, after-sales service, reputation, Internet marketing, etc. A general description and analysis of the economic and marketing activities of the tourist firm "Let's Go" are provided. Based on the results of the study, a set of measures to improve the marketing activities of the tourist firm was proposed and their effectiveness was analyzed with an emphasis on the use of modern marketing communication technologies.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристична діяльність en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject Інтернет маркетинг en_US
dc.subject tourist activity en_US
dc.subject tourist service en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Давай поїдемо» en_US
dc.title.alternative Improvement of the marketing activity of the tourist firm "Let's go" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу