dc.contributor.author |
Рибалка, А.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-31T07:24:11Z |
|
dc.date.available |
2023-07-31T07:24:11Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Рибалка А.О. Удосконалення маркетингової продуктової полiтики туристичного пiдприємства (на прикладi ТОВ Агентство "Пан-Укрейн") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Алiса Олександрiвна Рибалка ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2023. - 73 c. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023RybalkaA.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі визначено теоретичні та практичні засади управління маркетинговою продуктовою політикою сучасного туристичного підприємства. Розглянуто процес формування, функціонування та реалізації товарної політики туристичного оператора ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн». Розроблено пропозиції щодо оптимізації продуктового портфелю ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн». Обґрунтувано заходи щодо впровадження послуг внутрішнього туризму для оптимізації продуктового портфелю підприємства. |
en_US |
dc.description.abstract |
Diploma thesis identifies the theoretical and practical principles of managing the marketing product policy of a modern tourist enterprise. The process of formation, operation and implementation of the product policy of the tourist operator "Pan-Ukraine Agency" LLC was considered. Proposals for optimizing the product portfolio of Pan-Ukraine Agency LLC have been developed. Measures for the introduction of domestic tourism services to optimize the company's product portfolio have been substantiated. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
туристичне підприємство |
en_US |
dc.subject |
маркетингова продуктова політика |
en_US |
dc.subject |
оптимізація продуктового портфелю туристичного підприємства |
en_US |
dc.subject |
внутрішній туризм |
en_US |
dc.subject |
tourist enterprise |
en_US |
dc.subject |
marketing product policy |
en_US |
dc.subject |
optimization of the product portfolio of a tourist enterprise |
en_US |
dc.subject |
domestic tourism |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингової продуктової політики туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн») |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the marketing product policy of a tourist enterprise (on the example of Pan-Ukraine Agency LLC») |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |