00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової продуктової політики туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рибалка, А.О.
dc.date.accessioned 2023-07-31T07:24:11Z
dc.date.available 2023-07-31T07:24:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рибалка А.О. Удосконалення маркетингової продуктової полiтики туристичного пiдприємства (на прикладi ТОВ Агентство "Пан-Укрейн") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Алiса Олександрiвна Рибалка ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2023. - 73 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023RybalkaA.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено теоретичні та практичні засади управління маркетинговою продуктовою політикою сучасного туристичного підприємства. Розглянуто процес формування, функціонування та реалізації товарної політики туристичного оператора ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн». Розроблено пропозиції щодо оптимізації продуктового портфелю ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн». Обґрунтувано заходи щодо впровадження послуг внутрішнього туризму для оптимізації продуктового портфелю підприємства. en_US
dc.description.abstract Diploma thesis identifies the theoretical and practical principles of managing the marketing product policy of a modern tourist enterprise. The process of formation, operation and implementation of the product policy of the tourist operator "Pan-Ukraine Agency" LLC was considered. Proposals for optimizing the product portfolio of Pan-Ukraine Agency LLC have been developed. Measures for the introduction of domestic tourism services to optimize the company's product portfolio have been substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject маркетингова продуктова політика en_US
dc.subject оптимізація продуктового портфелю туристичного підприємства en_US
dc.subject внутрішній туризм en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.subject marketing product policy en_US
dc.subject optimization of the product portfolio of a tourist enterprise en_US
dc.subject domestic tourism en_US
dc.title Удосконалення маркетингової продуктової політики туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн») en_US
dc.title.alternative Improving the marketing product policy of a tourist enterprise (on the example of Pan-Ukraine Agency LLC») en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу