00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції «Відпочинок на славу»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербатюк, Д.С.
dc.date.accessioned 2023-08-01T09:58:09Z
dc.date.available 2023-08-01T09:58:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Щербатюк Д.С. Удосконалення управлiння рекламною дiяльнiстю туристичного : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Дар'я Сергiївна Щербатюк; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2023. - 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Scherbatuk.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес удосконалення управління рекламною діяльністю 7 туристичного підприємства. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на прикладі туристичної агенції «Відпочинок на славу». Метою роботи є генерація шляхів удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства «Відпочинок на славу». У роботі було розглянуто поняття рекламна діяльність, інструменти та канали реклами та наведено сучасні підходи до управління рекламною діяльністю в туристичній сфері. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження пропозицій щодо удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства «Відпочинок на славу». Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of follow-up is the process of improving the management of the advertising activities of the tourist business. The subject of the study is the scientific and practical support of improving the management of the advertising activity of the tourist business on the basis of the travel agency "Vidpochinok na slavu". The method of work is the generation of ways to improve the management of the advertising activity of the tourist enterprise "Vidpochinok to Glory". The robot had a clear understanding of advertising activity, tools and advertising channels, and it was brought up to the management of advertising activity in the tourism sector. Based on the results of the follow-up, a dossier was formulated for the promotion of propositions to improve the management of the advertising activity of the tourist enterprise "Vidpochinok to Glory". Efficiency has been analyzed, protecting the income and the cost of the return of visitors.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject рекламна діяльність en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject Відпочинок на славу en_US
dc.subject удосконалення en_US
dc.subject advertising activity en_US
dc.subject tourism business en_US
dc.subject Vidpochinok for fame en_US
dc.subject improvement en_US
dc.title Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції «Відпочинок на славу») en_US
dc.title.alternative Improving the management of the advertising activities of a tourist enterprise (on the example of the tourist company Vidpochynok na slavu) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу