DSpace Repository

Сучасні тенденції розвитку digital-маркетингу та особливості застосування його інструментів (на прикладі цифрового агентства "4Limes")

Show simple item record

dc.contributor.author Бурукова, М.В.
dc.date.accessioned 2023-08-21T08:46:32Z
dc.date.available 2023-08-21T08:46:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бурукова М.В. Сучаснi тенденцiї розвитку digital-маркетингу та особливостi застосування його iнструментiв на прикладi цифрового агентства "4Limes": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Марiя Вiталiївна Бурукова; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2023. - 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Burukova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються сучасні тенденції розвитку digital-маркетингу в Україні та особливості їх застосування в цифровому агентстві "4Limes". Досліджено поняття та особливості застосування digital-маркетингу, з’ясовано роль digital-маркетингу в просуванні товарів та послуг. Було також охарактеризовано основні інструменти digital-маркетингу і здійснено оцінку тенденцій його розвитку в Україні. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність цифрового агентства «4Limes», з’ясовано можливості застосування зарубіжного досвіду в сфері digital-маркетингу на підприємствах України. Розроблено рекомендації щодо покращення інструментарію digital-маркетингу в цифровому агентстві «4Limes» за допомогою додаткового просування YouTube, покращення сайту, впровадження метавсесвіту в роботу агентства, удосконалення політики роботи з відгуками про компанію, запровадження штучного інтелекту в чат-боти компанії в Telegram тощо. Розраховано витрати на покращення інструментарію digital-маркетингу та економічний ефект після їх впровадження. en_US
dc.description.abstract The work examines the current trends in digital marketing development in Ukraine and the peculiarities of their application in the digital agency "4Limes". The concept and peculiarities of digital marketing application are investigated, and the role of digital marketing in promoting goods and services is clarified. The main tools of digital marketing are also characterized, and an assessment of the trends in its development in Ukraine is conducted. The economic and marketing activities of the digital agency "4Limes" are analyzed, and the possibilities of applying foreign experience in the field of digital marketing in Ukrainian enterprises are identified. Recommendations are developed for improving the digital marketing toolkit in the digital agency "4Limes" through additional promotion on YouTube, website enhancement, implementation of metaverses in the agency's work, improvement of the company's feedback policy, introduction of artificial intelligence into the company's Telegram chatbots, and more. The estimated costs for improving the digital marketing toolkit and the economic impact after their implementation have been calculated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject Digital-маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject утримання клієнтів en_US
dc.subject цифрові технології en_US
dc.subject цифровізація en_US
dc.subject штучний інтелект en_US
dc.subject метавсесвіти en_US
dc.subject контент-маркетинг en_US
dc.subject SEO en_US
dc.subject інтернет ринок en_US
dc.subject автоматизація бізнесу en_US
dc.subject Digital marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject customer retention en_US
dc.subject digital technologies en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.subject artificial intelligence en_US
dc.subject metaverses en_US
dc.subject content marketing en_US
dc.subject SEO en_US
dc.subject internet market en_US
dc.subject business automation en_US
dc.title Сучасні тенденції розвитку digital-маркетингу та особливості застосування його інструментів (на прикладі цифрового агентства "4Limes") en_US
dc.title.alternative Current trends in digital marketing development and peculiarities of its application (using the example of the digital agency '4Limes') en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account