Розглянуті теоретичні особливості маркетингових комунікацій: визначено сутність, види, цілі маркетингових комунікацій, розглянуто маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств, визначено особливості маркетингової комунікаційної діяльності некомерційних підприємств.
Проаналізовано маркетингову діяльність ФК «Дунай», досліджено особливості комунікативної діяльності компанії.
надано рекомендації щодо покращення комунікаційної діяльності компанії. Було запропоновано комплекс заходів: створення сайту, поглиблення маркетингової діяльності в мережі Інтернет, розширення маркетингового персоналу.
The theoretical features of marketing communications are considered: the essence, types, goals of marketing communications are defined, marketing communications are considered as a factor in increasing the competitiveness of enterprises, the features of marketing communication activities of non-commercial enterprises are defined.
The marketing activity of FC "Danuy" was analyzed, the peculiarities of the company's communicative activity were investigated.
recommendations were made to improve the company's communication activities. A set of measures was proposed: creation of a website, deepening of marketing activities on the Internet, expansion of the marketing staff.