Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.» та процес її удосконалення.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки системи маркетингових комунікацій підприємства, визначаються складові системи та методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій.
Проаналізовано організаційно–економічну характеристику Volkshochschule, оцінено маркетингове середовище підприємства, проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві.
Запропоновано напрями удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у підприємстві та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів.
The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the research is marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V." and the process of its improvement.
The paper examines the theoretical aspects of the development of the company's marketing communications system, defines the components of the system and methods of evaluating the effectiveness of marketing communications.
The organizational and economic characteristics of the Volkshochschule were analyzed, the marketing environment of the enterprise was evaluated, and the state of marketing communications at the enterprise was analyzed.
Directions for improving marketing communications at the enterprise are proposed, proposals for improving the marketing communications system at the enterprise are developed, and the effectiveness of the proposed measures is substantiated.