DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод №4» в кризових умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Голубєва, О.К.
dc.date.accessioned 2023-08-21T11:08:41Z
dc.date.available 2023-08-21T11:08:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Голубєва О.К. Удосконалення маркетингової дiяльностi ТОВ "Одеський хлiбозавод 4 в кризових умовах": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександра Кирилiвна Голубєва; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 79 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Golubeva.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Надано загальну характеристику підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»; охарактеризовано маркетингове середовище та комплекс маркетингу підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»; проаналізовано ефективність маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4». Запропоновано шляхи щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»; надано пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності та програми стимулювання збуту на підприємстві ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»; надано пропозиції щодо вдосконалення товарної політики на підприємстві ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» en_US
dc.description.abstract The qualification work defines the essence, role and functions of the enterprise's marketing activity; the marketing complex and its components are characterized; marketing in Ukraine, its formation and development prospects are considered. A general description of the Odesa Bread Factory No. 4, LLC is provided; the marketing environment and marketing complex of the Odesa bread factory No. 4, LLC enterprise are characterized; the effectiveness of the marketing activity of the Odesa bread factory No. 4, LLC was analyzed. Ways to improve the marketing activity of the Odesa Bread Factory No. 4, LLC are proposed; proposals were made to improve advertising activities and the sales promotion program at Odesa bread factory No. 4, LLC; proposals were made to improve the product policy at the Odesa Bread Factory No. 4, LLC.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод №4» в кризових умовах en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing activities of Odesa bread factory No. 4, LLC in crisis conditions en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account