DSpace Repository

Реклама в комунікаційній діяльності малої торговельної мережі на прикладі ТОВ «ПРАЙМ ЛОДЖИСТІКС»

Show simple item record

dc.contributor.author Демиденко, А. В.
dc.date.accessioned 2023-08-21T11:29:15Z
dc.date.available 2023-08-21T11:29:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Демиденко А. В. Вадимiвна Реклама в комунiкацiйнiй дiяльностi малої торговельної мережi на прикладi ТОВ "ПРАЙМ ЛОДЖИСТIКС": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Вадимiвна Демиденко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 87 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Demidenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова комунікаційна діяльність ТОВ «ПРАЙМ ЛОДЖИСТІКС». У роботі розглянуто теоретичні основи рекламної діяльності, а саме сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності. Проаналізовано особливості комунікації між торговельними мережами та споживачами. Розглянуто можливість використання діджитал технологій в рекламній діяльності торговельних мереж. Проаналізовано маркетингову діяльність мережі м’ясних магазинів «М’ЯСНИЙ №1» ТОВ «ПРАЙМ ЛОДЖИСТІКС» в умовах економічної кризи, де надано загальну характеристику підприємства. Проаналізовано маркетингове та конкурентне середовище мережі м’ясних магазинів компанії. Досліджено клієнтоорієнтованість з точки зору на рекламу і її вплив на споживачів. Запропоновано шляхи щодо удосконалення реклами в комунікаційній діяльності підприємства, визначено пропозиції щодо поліпшення маркетингу на підприємстві. Окремо розглянуто доцільність проведення дегустацій в фірмових магазинах. Проведено оцінку ефективності запропонованих інструментів en_US
dc.description.abstract The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the study is the marketing communication activity of PRIME LOGISTICS LLC. The work examines the theoretical foundations of advertising activity, namely the essence, principles and tools of marketing activity. Peculiarities of communication between trade networks and consumers are analyzed. The possibility of using digital technologies in the advertising activity of trade networks is considered. The marketing activity of the chain of butcher shops "MYASNYI №1" LLC "PRIME LOGISTICS" in the conditions of the economic crisis was analyzed, and the general characteristics of the enterprise were provided. The marketing and competitive environment of the company's chain of butcher shops was analyzed. Customer orientation from the point of view of advertising and its impact on consumers is studied. Ways to improve advertising in the enterprise's communication activities are proposed, proposals for improving marketing at the enterprise are identified. The expediency of holding tastings in branded stores is considered separately. The effectiveness of the proposed tools was evaluated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікаційна діяльність en_US
dc.subject діджитал технології в рекламній діяльності en_US
dc.subject маркетингова діяльність малих торговельних мереж en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communication activity en_US
dc.subject digital technology in advertising activity en_US
dc.subject marketing activity of small trade networks en_US
dc.title Реклама в комунікаційній діяльності малої торговельної мережі на прикладі ТОВ «ПРАЙМ ЛОДЖИСТІКС» en_US
dc.title.alternative Advertising in the communication activities of a small trade network on the example of «PRIME LOGISTICS» LLC» en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account