00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг промислового підприємства на прикладі ТОВ «Еко-бум»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Долженко, Ю.О.
dc.date.accessioned 2023-08-21T11:36:24Z
dc.date.available 2023-08-21T11:36:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Долженко Ю.О. Маркетинг промислового пiдприємства на прикладi ТОВ "Еко-бум": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Юлiя Олександрiвна Долженко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 82 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023dolzhenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингу промислового підприємства ТОВ «Еко-бум». Визначено особливості маркетингу промислового підприємства, встановлено методи оцінювання та управління ним. Проаналізовано динаміку основних показників діяльності ТОВ «Еко-бум», його рентабельність та ліквідність. Здійснено опис продукції підприємства, визначено цінову політику підприємства та встановлені його основні знижки, виявлені канали розподілу продукції підприємства та його основні елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення маркетингу ТОВ «Еко-бум» за допомогою створення власного веб-сайту, просування в мережі та розробки власної маркетингової стратегії en_US
dc.description.abstract The peculiarities of the marketing of an industrial enterprise have been determined, and the methods of its evaluation and management have been established. The dynamics of the main activity indicators of "Eco-boom" LLC, its profitability and liquidity were analyzed. A description of the company's products was carried out, the company's pricing policy was determined and its main discounts were established, the distribution channels of the company's products and its main elements of the communication policy were identified. Directions for improving the marketing of "Eco-boom" LLC through the creation of its own website, promotion in the network and development of its own marketing strategy are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинг промислового підприємства en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject веб-сайт en_US
dc.subject інтернет-просування en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject industrial enterprise marketing en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject website en_US
dc.subject internet promotion en_US
dc.title Маркетинг промислового підприємства на прикладі ТОВ «Еко-бум» en_US
dc.title.alternative Marketing of an industrial enterprise on the example of Eco-boom LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу