00 DSpace/Manakin Repository

Особливості маркетингових комунікацій підприємств галузі виноробства (на прикладі ННЦ “ІВІВ ім. В.Є. Таїрова”)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дунаєвський, Д.Ф.
dc.date.accessioned 2023-08-22T07:49:20Z
dc.date.available 2023-08-22T07:49:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дунаєвський Д.Ф. Особливості маркетингових комунікацій підприємств галузі виноробства (на прикладі ННЦ “ІВІВ ім. В.Є. Таїрова”): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Денис Федорович Дунаєвський; наук. кер. Яна Вікторівна Сало. - ОНЕУ, 2023. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Dunaevskiy.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств галузі виноробства Проаналізовано використання нових інструментів маркетингових комунікацій, використовуються підприємством, рекламного бюджету та їх ефективності. Визначення основних засобів стимулювання споживачів, що використовуються підприємством, характеристика комплексної програми стимулювання збуту та її ефективності. Аналіз основних форм прямого маркетингу та програми прямого маркетингу підприємства. Характеристика РR-активності підприємства. Дослідження основних інструментів Інтернет-маркетингу досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи підвищення медійної присутності бренду в online-просторі, а також надані рекомендації щодо стилістики і фірмового образу. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of marketing communications of enterprises in the wine industry. Author analysis the use of new tools of marketing communications, used by the enterprise, advertising budget and their effectiveness is proposed. Determination of the main means of stimulating consumers used by the enterprise, characteristics of a comprehensive sales promotion program and its effectiveness. Analysis of the main forms of direct marketing and the company's direct marketing program. Characteristics of PR activity of the enterprise. Study of the main Internet marketing tools of the enterprise under study. Ways to increase the media presence of the brand in the online space are proposed, as well as recommendations regarding style and corporate image are provided.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject особливості маркетингових комунікацій en_US
dc.subject інтенсифікація маркетингових заходів en_US
dc.subject виноробні підприємства en_US
dc.subject Таїрове en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject peculiarities of marketing communications en_US
dc.subject intensification of marketing activities en_US
dc.subject winemaking enterprises en_US
dc.subject Tairovo en_US
dc.title Особливості маркетингових комунікацій підприємств галузі виноробства (на прикладі ННЦ “ІВІВ ім. В.Є. Таїрова”) en_US
dc.title.alternative Specifications of marketing communications of the wine industry enterprises (on the example of NSC “V.Ye. Tairov institute of viticulture and winemaking”) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу