DSpace Repository

Брендинг у комунікативній діяльності на ринку ІТ-послуг (на прикладі ТОВ «КІПСОЛІД Україна»)

Show simple item record

dc.contributor.author Єгоричева, П.М.
dc.date.accessioned 2023-08-22T07:55:20Z
dc.date.available 2023-08-22T07:55:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Єгоричева П.М. Брендинг у комунiкативнiй дiяльностi на ринку IТ-послуг на прикладi ТОВ "КIПСОЛIД Україна": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Полiна Михайлiвна Єгоричева; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Egoricheva.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено поняття та особливості маркетингових комунікацій, дослідження основні особливості ІТ ринку та послуг, які на ньому реалізуються, а також дослідженні особливості комунікаційної діяльності ІТ-підприємств та роль брендингу. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Кіпсолід Україна», досліджено ринок ІТ-послуг, проаналізовано комплекс маркетингу підприємства та бренд ТОВ «Кіпсолід України». Надано пропозиції з покращення комунікативної політики ТОВ «Кіпсолід Україна» за допомогою інструментів Інтернет-маркетингу та участі в міжнародних спеціалізованих виставках. en_US
dc.description.abstract Qualification work for obtaining a bachelor's degree in the specialty "075 Marketing" under the educational program "Marketing". Odesa National University of Economics. Odesa, 2023. The work defines the concepts and features of marketing communications, the study of the main features of the IT market and the services that are implemented on it, as well as the study of the features of communication activities of IT enterprises and the role of branding. The organizational and economic characteristics of "Kipsolid Ukraine" LLC were provided, the IT services market was researched, the company's marketing complex and the "Kipsolid Ukraine" LLC brand were analyzed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject ІТ en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject комунікативна політика en_US
dc.subject виставка en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject exhibition en_US
dc.title Брендинг у комунікативній діяльності на ринку ІТ-послуг (на прикладі ТОВ «КІПСОЛІД Україна») en_US
dc.title.alternative Branding in communication activities on the market of IT services (on the example of KIPSOLID Ukraine LLC) en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account