00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТДВ «Золотоніський Маслоробний Комбінат

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жорнова, Д.В.
dc.date.accessioned 2023-08-22T10:07:43Z
dc.date.available 2023-08-22T10:07:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Жорнова Д.В. Удосконалення маркетингової дiяльностi на пiдприємствi ТДВ "Золотонiський Маслоробний Комбiнат": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дарина Вiкторiвна Жорнова; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 112 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Zhornova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси аналізу удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Золотоніський Маслоробний Комбінат» та розробки рекомендацій для його удосконалення. У роботі розглянуто сутність, принципи , інструменти та поняття «маркетингова діяльність підприємства», визначено важливість маркетингової стратегії як інструменту розвитку підприємства; надано методологію оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємстві. Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності підприємства «Золотоніський маслоробний комбінат», проаналізовано основні складові маркетингового середовища підприємства «Золотоніський маслоробний комбінат», визначено основні характеристики маркетингового комплексу агентства «Золотоніський маслоробний комбінат». Запропоновано шляхи удосконалення механізму ефективності маркетингу підприємства «Золотоніський маслоробний комбінат», визначено напрямки удосконалення маркетингової діяльності за допомогою ведення сторінок в соціальних мережах; надано рекомендації щодо створення концепцій та контенту для ведення сторінок в соціальних мережах підприємства «Золотоніський маслоробний комбінат», запроповано використання таргетованої реклами для популяризації ТМ «Златокрай» та досягнення доходу від цієї діяльності. en_US
dc.description.abstract The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of research is the process of analyzing the improvement of the marketing activity of the enterprise «Zolotonosha Butter-Making Combine» and the development of recommendations for its improvement. In the work, the author considered the essence, principles, tools, and concept of "marketing activity of the enterprise", determined the importance of marketing strategy as a tool for the development of the enterprise; gave a methodology for evaluating the effectiveness of marketing strategy at the enterprise. In the bachelor's qualification thesis, the author provided a description of the organizational and economic component of the marketing activity of the enterprise « Zolotonosha Butter-Making Combine », analyzed the main components of the marketing environment of the enterprise « Zolotonosha Butter-Making Combine », determined the main characteristics of the marketing complex of the agency « Zolotonosha Butter-Making Combine ». The researcher proposed ways to improve the mechanism of marketing efficiency of the enterprise «Zolotonosha Butter-Making Combine», identified directions for improving the marketing activities by means of maintaining pages in social networks; provided recommendations for creating concepts and content for maintaining pages in the social networks of the enterprise « Zolotonosha Butter-Making Combine », the use of targeted advertising to popularize TM "Zlatokray" and achieve the profit from this activity.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject маркетингова діяльність підприємств en_US
dc.subject marketing-mix en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject marketing activity entreprises en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТДВ «Золотоніський Маслоробний Комбінат en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing activity at enterprise «Zolotonosha Butter-Making Combine» en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу