DSpace Repository

Маркетингове дослідження: товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в умовах кризи

Show simple item record

dc.contributor.author Кльован, Б.О.
dc.date.accessioned 2023-08-22T11:01:53Z
dc.date.available 2023-08-22T11:01:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кльован Б.О. Маркетингове дослiдження:товарна полiтика ТОВ "Телекарт-Прилад" в умовах кризи: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Богдан Олександрович Кльован; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 88 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Klevan.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначена сутність маркетингової товарної політики підприємства, розглянута товарна політика в комплексі маркетингу підприємства, охарактеризовані методи оцінки маркетингової товарної політики підприємства. Проведена загальна характеристика ТОВ «Телекарт-Прилад», досліджене маркетингове середовища підприємства, проаналізовані основні цільові сегменти ТОВ «Телекарт-Прилад», розглянуті товарний асортимент та шляхи його просування на підприємстві ТОВ «Телекарт-Прилад». Здійснена оптимізація товарного портфелю ТОВ «Телекарт-Прилад», розроблені рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Телекарт-Прилад», обґрунтовані розробка та просування нового товару en_US
dc.description.abstract The work defines the essence of the enterprise's marketing product policy, examines the product policy in the enterprise's marketing complex, characterizes the methods of evaluating the company's marketing product policy. The general characteristics of «Telekart-Prylad» LLC were conducted, the marketing environment of the enterprise was investigated, the main target segments of «Telekart-Prylad» LLC were analyzed, the product range and ways of its promotion at the «Telekart-Prylad» LLC enterprise were considered. The product portfolio of «Telekart-Prylad» LLC was optimized, recommendations were developed to increase the competitiveness of «Telekart-Prylad» LLC products, the development and promotion of new products were substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject товарний асортимент en_US
dc.subject оптимізація en_US
dc.subject новий товар en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject product policy en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject product assortment en_US
dc.subject optimization en_US
dc.subject new product en_US
dc.title Маркетингове дослідження: товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в умовах кризи en_US
dc.title.alternative Marketing research: product policy of «Telekart-Prylad» LLC in crisis conditions» en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account