DSpace Repository

Удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад»

Show simple item record

dc.contributor.author Кобзар, Ю.О.
dc.date.accessioned 2023-08-23T06:00:40Z
dc.date.available 2023-08-23T06:00:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кобзар Ю.О. Удосконалення маркетингових комунiкацiй ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Юлiя Олександрiвна Кобзар; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 94 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Kobzar.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингової комунікаційної політики, шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад». Робота складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є процес удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності в комплексі маркетингу підприємства в умовах сучасного ринку. Визначено сутність поняття маркетингових комунікацій та їхні складові, розглянуто організацію комплексу маркетингу та використання маркетингових комунікацій на підприємстві ринку приладобудування. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», динаміку обсягів реалізації продукції та витрат на маркетинг. Розглянуто маркетингове середовище підприємства та проаналізовано використання конкретних інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» при оновленні та оптимізації веб-сайту компанії, інтеграції інструментів Інтернет-маркетингу та участі у міжнародних виставках технічної продукції en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects and analysis of marketing communication policy, ways of its improvement using the example of Telekart-Prylad LLC. The work consists of three sections. The object of the study is the process of improving marketing communication activities in the complex of enterprise marketing in the conditions of the modern market. The essence of the concept of marketing communications and their components are determined, the organization of the marketing complex and the use of marketing communications at the enterprise of the instrument building market are considered. The main financial indicators of Telekart-Prylad LLC, the dynamics of product sales volumes and marketing costs were analyzed. The marketing environment of the enterprise is considered and the use of specific tools of marketing communications is analyzed. Ways to improve the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC when updating and optimizing the company's website, integrating Internet marketing tools, and participating in international exhibitions of technical products are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject market en_US
dc.subject promotion en_US
dc.title Удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад» en_US
dc.title.alternative Improvment of marketing communications of TELECART-PRILAD LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account