dc.contributor.author |
Лашутіна, А.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-23T06:20:05Z |
|
dc.date.available |
2023-08-23T06:20:05Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лашутіна А.Ю. Формування термiнальної мережi Одеського регiону з урахування принципiв маркетингової логiстики: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iванна Iванiвна Ласкурiйчук; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 68 c. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023Lashutina.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядається сутність та характеристика інтернет-маркетингу; вивчено роль інтернет-маркетингу в просуванні компанії; проаналізовано інструменти інтернет-маркетингу.
Досліджено мікро- та макросередовища ТОВ «Євродрінк»; проаналізовано асортиментну політику ТОВ «Євродрінк»; проаналізовано рекламу в Інтернет ТОВ «Євродрінк».
Спрогнозовано оцінку результативності запропонованих альтернативних заходів; проаналізовано ефективність впровадження удосконаленої маркетингової стратегії в Інтернеті. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
мережа Інтернет |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
стратегія просування |
en_US |
dc.subject |
інструменти маркетингу |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
Internet network |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.subject |
promotion strategy |
en_US |
dc.subject |
marketing tools |
en_US |
dc.title |
Роль інтернет-маркетингу в системі просування компанії ТОВ «ЄВРОДРІНК» |
en_US |
dc.title.alternative |
The role of Internet marketing in the promotion system of EURODRINK LLC" |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |