dc.contributor.author |
Лисенко, А.К. |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-23T06:26:54Z |
|
dc.date.available |
2023-08-23T06:26:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лисенко А.К. Формування стратегiї бренду в сферi освiтнiх послуг на прикладi кафедри маркетингу та мiжнародної логiстики ОНЕУ: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Кирилiвна Лисенко; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2023. - 65 c. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2023LysenkoAK.pdf |
|
dc.description |
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджено теоретичні основи формування стратегії бренду освітніх послуг, розглянуто поняття бренду, його аспекти та особливості просування стратегії бренду освітніх послуг. В роботі охарактеризовано етапи формування стратегії бренду освітніх послуг та надано характеристику особливостей стратегії бренду на кожному етапі життєвого циклу товару. Проаналізовано основні загально-економічні показники діяльності Одеського національного економічного університету. Надано оцінку конкурентного середовища закладу та його конкурентних переваг. Побудовано багатокутник конкурентоспроможності та визначено основні переваги порівняно з конкурентами.
Розроблено рекомендації вдосконалення стратегії формування бренду Одеського національного економічного університету. Розраховано витрати від впровадження наданих рекомендацій та економічну ефективність. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
бренд |
en_US |
dc.subject |
конкуренція |
en_US |
dc.subject |
маркетингове середовище |
en_US |
dc.subject |
стратегія формування бренду |
en_US |
dc.subject |
бренд викладача |
en_US |
dc.subject |
організаційний бренд |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
brand |
en_US |
dc.subject |
competition |
en_US |
dc.subject |
marketing medium |
en_US |
dc.subject |
brand shaping strategy |
en_US |
dc.subject |
vikladach brand |
en_US |
dc.subject |
organizational brand |
en_US |
dc.title |
Формування стратегії бренду в сфері освітніх послуг (на прикладі кафедри маркетингу та міжнародної логістики ОНЕУ) |
en_US |
dc.title.alternative |
"Formation of a brand strategy in the field of educational services (on the example of the Department of Marketing and International Logistics ONEU) |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |