00 DSpace/Manakin Repository

Формування стратегії бренду в сфері освітніх послуг (на прикладі кафедри маркетингу та міжнародної логістики ОНЕУ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, А.К.
dc.date.accessioned 2023-08-23T06:26:54Z
dc.date.available 2023-08-23T06:26:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лисенко А.К. Формування стратегiї бренду в сферi освiтнiх послуг на прикладi кафедри маркетингу та мiжнародної логiстики ОНЕУ: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Кирилiвна Лисенко; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2023. - 65 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023LysenkoAK.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Досліджено теоретичні основи формування стратегії бренду освітніх послуг, розглянуто поняття бренду, його аспекти та особливості просування стратегії бренду освітніх послуг. В роботі охарактеризовано етапи формування стратегії бренду освітніх послуг та надано характеристику особливостей стратегії бренду на кожному етапі життєвого циклу товару. Проаналізовано основні загально-економічні показники діяльності Одеського національного економічного університету. Надано оцінку конкурентного середовища закладу та його конкурентних переваг. Побудовано багатокутник конкурентоспроможності та визначено основні переваги порівняно з конкурентами. Розроблено рекомендації вдосконалення стратегії формування бренду Одеського національного економічного університету. Розраховано витрати від впровадження наданих рекомендацій та економічну ефективність. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject стратегія формування бренду en_US
dc.subject бренд викладача en_US
dc.subject організаційний бренд en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject marketing medium en_US
dc.subject brand shaping strategy en_US
dc.subject vikladach brand en_US
dc.subject organizational brand en_US
dc.title Формування стратегії бренду в сфері освітніх послуг (на прикладі кафедри маркетингу та міжнародної логістики ОНЕУ) en_US
dc.title.alternative "Formation of a brand strategy in the field of educational services (on the example of the Department of Marketing and International Logistics ONEU) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу