DSpace Repository

Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства ТОВ «Фьорст Вей» на основі синергетичної концепції»

Show simple item record

dc.contributor.author Максименко, В.П.
dc.date.accessioned 2023-08-23T07:39:13Z
dc.date.available 2023-08-23T07:39:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Максименко В. П. Розробка маркетингової iнновацiйної стратегiї пiдприємства ТОВ "Фьорст Вей" на основi синергетичної концепцiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Валерiй Павлович Максименко; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 80 c. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Maksimenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Об’єктом дослідження виступає процес здійснення мультимодальних перевезень вантажів. Предметом дослідження є організація мультимодальних перевезень вантажів на підприємстві. Інформаційно-довідковою базою дослідження слугували наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, періодична література, нормативно-правові акти, матеріали наукових конференцій, різноманітні електронні ресурси. Методи дослідження. В роботі використані методи порівняння, наукової абстракції, статистичного аналізу, групування, узагальнення та інші. Структура кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків en_US
dc.description.abstract The object of the study is the process of multimodal cargo transportation. The subject of the study is the organization of multimodal cargo transportation at the enterprise. Scientific works of domestic and foreign scientists, periodical literature, normative legal acts, materials of scientific conferences, and various electronic resources served as the information and reference base of the study. Research methods. The diploma work uses methods of comparison, scientific abstraction, statistical analysis, grouping, generalization, and others. The structure of the qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject логістика en_US
dc.subject інструментарії планування en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject орієнтації компаній en_US
dc.subject організаційний механізм en_US
dc.subject підприємства en_US
dc.subject мультимодальні перевезення en_US
dc.title Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства ТОВ «Фьорст Вей» на основі синергетичної концепції» en_US
dc.title.alternative Development of marketing innovation strategy of First Way LLC based on a synergistic concept en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account